به بزرگی خدا قسم یاد کردم که تو را گمراه کنم،تو را ...تو

به بزرگی خدا قسم یاد کردم که تو را گمراه کنم،تو را ...تو

اي خدا به عزت و جلالت قسم كه همه انسانها را گمراه مي كنم مگر عده ي معدودي كه بنده خاص تو هستند.

من کسی رو مجبور نمیکنم

شما ها تا جایی پیش رفتید ،که من رو هم (که اولین فریبنده هستی بودم )فریب میدهید

تصاویری از خود شما دانلود کنید

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ابلیس ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

در عجبم از بنی آدم که از من بدشان می آید و اطاعتم می کنند!!! خدا رو دوست دارند اما . . . . .



لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب
CopyRight| 2009 , sheytani.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM